Kurjaa että pitää/jaksaa päivitellä  vasta kun jotain kurjaa raportoitavaa, mutta olen kyllä käynyt kommentteja katsomassa ja kun ei mitään tulvaa ole ollut, olen ajatellut ettei täällä näitä nyt kukaan niin lue. Lähinnä kai kirjoitan tämän kirjoituksen "itselleni" muistiksi...

Viimeisen parin kk ajan minulla on ollut voimakkaita kipuja oikeassa olkapäässä. Olen niihin napannut särkylääkettä, enkä sen kummemmin reagoinut. kk sitten minulla alkoi polvikivut, kummassakin polvessa. Yleensä kipu teki niin että häipyi kun lepäili pari päivää ja sitten taas palasi kun rasitti. kunnes tuli jotakuinkin jäädäkseen. Kävin lääkärissä ja hän ehdotti nivelrikkoa, jonka ihan hyväksyin, tilasin ajan ortopedille joka on joulukuussa. kunnes kivut alkoivat olla kummassakin kädessä polttavina, jomottavina, sähköisinä. Sääriluussa,polvissa, siellä täällä...

Soitin piitulle, rakkaalle vertaistuelleni jolle ojennan taas satatuhatta virtuaaliruusua, joka kehoitti seuraavana päivänä ottamaan yhteyttä hemapoliin,koska selkeästi kuulostaisi siltä että johtuu perustaudin kuvasta. kiitos piitu, muuten varmaan möllöttäisin täällä kummastellen kipujani. minulla on nyt aika hematologille ensi tiistaina. Siihen asti olen pyytänyt sairaslomaa, polvet turpoavat älyttömästi ja koko kroppaa särkee pitkän päivän jälkeen päivystyspolilla... varsinkin yövuoroissa jossa joutuu itse viemään potilaat sänkyineen osastolel jos potilaskuljettajaa ei ole!

Kasvot ja kaulan alue on ruvennut kutiamaan ja minullahan ei tämä ihottuma yleensä kutise. Tämä saattaa olla oire tästä lääkkeestä mitä lääkäri määräsi nivelrikkoonkin, en tiedä.

olen koittanut selata noita englanninkielisiä sivuja mutta huoh että se on välillä vaikeaa, on se niin superlääketieteellistä tekstiä termeineen. Mutta päälimmäinen ajatukseni kai on että eteneekö tämä sairaus nyt vai mitä tämä tekee?

Kommentoikaa ken aiheesta enemmän tietää. Voiko tälle tehdä mitään vai kipulääkettäkö vain nappaillaan?